Detailní informace k produktu APACHE Matto Tour E3, dark gray 2021.
- tichý nábojový motor Apache Power Silent Plus 250 W s točivým momentem 45 Nm
- plně integrovaná baterie Li-Ion s kapacitou 17,5 Ah (630 Wh)
- přehledný kontrastní displej Codac s vestavěným nabíjecím micro USB konektorem 0,5W
- odpružená vidlice SR Suntour NEX-E25 HLO se zdvihem 75 mm a zamykáním na korunce
- řazení Shimano Deore 1x10
- hydraulické brzdy Shimano
- převodník s krytem
- kompletní výbava: nosič, blatníky, stojánek, osvětlení
ELEKTROMOTOR
Každou jízdu vám zpříjemní tichý motor Apache Power Silent Plus, který jsme zapletli do středu zadního kola. Nominální výkon motoru je 250 W s maximálním točivým momentem až 45 Nm. Celý systém je vybavený takzvanou sinusovou technologií řízení, která se vyznačuje velmi tichým chodem a efektivnějším využitím energie. Díky ní má tak vaše elektrokolo vyšší dojezd na jedno nabití.
BATERIE
Ve spodní rámové trubce najdete ukrytou moderní Li-lon baterii s kapacitou 17,5 Ah - 630 Wh a přepracovaným zámkem s dvojitým jištěním proti uvolnění. Baterie obsahuje chytrý systém řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Plně integrovaná baterie tvoří s kolem celistvý vzhled a dodává mu krásný a čistý design.
OVLÁDACÍ DISPLEJ
Vaše elektrokolo budete snadno ovládat pomocí kontrastního LCD displeje Apache Power Codac s integrovaným ovládáním a mnoha užitečnými funkcemi. Displej je velmi přehledný a pro snadné ovládání je umístěný na levé straně řídítek. Najdete zde i vestavěný micro USB konektor pro nabíjení vašeho mobilní telefonu nebo jiného zařízení. Jednoduché ovládání pomocí tlačítek vám umožní volit si stupeň dopomoci i přepínat mezi jednotlivými funkcemi cyklocomputeru. Kromě zvoleného jízdního režimu jsou na displeji vyobrazeny údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti, dojezdu a stavu baterie. Neustále tak budete mít kompletní přehled o vaší jízdě.
Parametry u produktu
Podrobné informace k parametrům u produktu
Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.
Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.